Aangepaste planning voorjaar 2020

Het bestuur heeft op basis van de actuele berichtgeving en adviezen over het Coronavirus besloten om de Algemene Ledenvergadering van zondag 15 maart 2020 te verzetten naar zondag 3 mei 2020. Tijd blijft 14:00 en de locatie is zoals vanouds het ZVO-clubhuis.

De klusdag van 28 maart kan ook niet door gaan, deze wordt voorlopig verplaatst naar zaterdag 9 mei.

In het verlengde daarvan is eveneens besloten om de openingsdag (en daarmee ook de openingsrace) te verzetten van zondag 5 april 2020 naar zondag 10 mei 2020. Daarmee valt de opening gelijk met de Combi-Zuid die op diezelfde dag ook bij ZVO gepland staat. Deze dag zal na de wedstrijden worden afgesloten met een hapje en een drankje.

Dit alles is natuurlijk afhankelijk van nadere berichtgeving. Wij volgen de adviezen van de overheid en het RIVM. Tot 28 april is het clubhuis gesloten. Houd komende periode onze Facebookpagina en je mail in de gaten voor eventuele actuele berichtgeving over het Coronavirus in relatie tot ZVO activiteiten.