Afsluiting winterzwemmen en actie richting Oekraïne

Deze zondag 13 maart is het zover. Na een winter vol gezelligheid, kou en nieuwe avonturen komt het eerste seizoen winterzwemmen tot een einde. Dit willen we niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

Vanwege de huidige situatie in Oekraïne worden er deze zondag ook spullen en geld ingezameld voor mensen die in directe nood verkeren. Daarom heb je deze zondag tussen half 12 en half 3 als lid de gelegenheid om langs te komen op de vereniging. Er zal een ijsbad aanwezig zijn waarin je, tegen een vrijwillige donatie, plaats mag nemen. Ook is het boek Optie Samenleving te koop voor 20 euro waarvan de opbrengsten naar het goede doel gaan. Je kunt ook gewoon gezellig een drankje komen doen bij het haardvuur of alleen even langskomen om spullen af te geven.

Wil jij nu ook met een gezellige club mensen te water en zo werken aan je fysieke en mentale gezondheid neem dan contact op met Erik. Tel 0633177480 of via eriklathouwers@optiesamenleving.nl.

We gaan binnen een aantal weken van start met het zomerzwemmen en volgende winter zullen er ook weer cursussen winterzwemmen gegeven worden. Gewoon even bellen of mailen.

Via onderstaande link kun je meer informatie vinden over het initiatief voor de mensen uit Oekraïne. Twijfel niet en kom zondagmiddag gezellig even langs.

Samen in actie, richting Oekraïne

IJskoude groet,