Snertrace 31 oktober: Alle boten het water op!

Op zondag 31 oktober hebben  we onze bekende sluitingswedstrijd van het seizoen, namelijk de “SNERTRACE”. Het is een leuke dag waar we wat wedstrijdjes doen en uiteraard  gratis heerlijke snert kunnen eten die door een van onze leden gemaakt wordt. Om dit tot een succes te maken vragen we dan ook een ieder die een zeilboot op de vereniging heeft om mee te doen. Het clubhuis is vanaf 9.00 uur open en de eerste start is rond 10.30 uur. De dag wordt afgesloten met een mooie prijsuitreiking waarbij ook de jeugdtrofee verdient kan worden.

Voor de jeugdleden die CWO-1 en CWO-2 hebben en die geen eigen boot hebben is er de mogelijkheid een Optimist, Laser of Laser Pico te lenen. Als je dit wil doen schrijf dan vlug in.

Lijkt ons dus mooi om alle boten die op de kant liggen een keer op het water te zien, hoe meer boten hoe leuker.

Dus heb je er zin in schrijf dan gratis in op bijgaand inschrijfformulier, zodat we ook voldoende snert kunnen maken.

Zou zeggen houd de hele dag vrij en tot de 31e oktober!

LINK NAAR INSCHRIJVING