Clubhuis en terrein blijven voorlopig gesloten voor niet leden

Helaas blijven we voorlopig tot 1 juli 2020 gesloten voor activiteiten dit op basis van de RIVM richtlijnen om het corona virus te bestrijden. Voorlopig zijn onze activiteiten opnieuw ingepland maar ook die data kunnen nog wijzigen, afhankelijk van de richtlijnen de overheid.

Het clubhuis en het terrein blijft tot tot 1 juli 2020 gesloten voor niet leden en bezoekers. Voor leden blijft het terrein wel op eigen risico toegankelijk. Het is wel mogelijk om individueel te zeilen maar er kan geen gebruik gemaakt worden van de faciliteiten van de vereniging. Er is ook geen rescu aanwezig. Ook gelden de volgende regels ook op het terrein:

• Houd de poort op slot.
  • Kleed je thuis om.
  • Was voor en na het zeilen handen met zeep.
  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Voorkom groepen van meer dan twee personen.
  • Bezoekers zijn tijdelijk niet welkom.
  • Ouders blijven altijd verantwoordelijk voor hun kinderen.
  • Bij zeillessen zijn andere leden tijdelijk niet welkom op het terrein.

Werk mee, houd je aan de regels en voorkom daarmee dat de poort ook voor leden gesloten moet worden.