COMBI ZUID OP 1 SEPTEMBER 2019 BIJ ZVO

Op zondag 1 september  staat de Combi-Zuid wedstrijd voor de jeugd bij de Zeilvereniging Oosterplas op de planning. Inschrijven graag via onderstaande link  maar kan ook nog op de dag zelf  kan vanaf 9:00. Palaver zal om 10:00 zijn en de eerste wedstrijd rond 10:45. We proberen 3 tot 4 wedstrijden de zeilen. Al naar gelang de deelnemers zal er in verschillende klasses gevaren worden, opti A, Opti B, Opti C, Splash, Laser en Laser Pico. .

Voor de jeugdleden van de ZVO die mee willen doen maar geen eigen boot hebben is er de mogelijkheid om voor die dag een boot van de vereniging te lenen (Optimist of Laser Pico), zolang de voorraad strekt (wie het eerst komt, het eerst maalt). Geef dit dan svp door via de aanmelding, zodat we daar rekening mee kunnen houden.

Meer informatie over de Combi-zuid wedstrijden kunnen jullie vinden op combi-zuid.nl
Schrijf jullie snel in en we hopen er een mooie en sportieve dag van te maken. Zon en wind zijn weer besteld, maar garanties zijn er hiervoor helaas niet.
Graag aanmelden voor woensdag 28 augustus via de link: AANMELDEN COMBI-ZUID

Voor vragen, stuur een mailtje naar havenmeester@zv-oosterplas.nl