Dit jaar geen officiële opening van het seizoen bij ZVO

Helaas blijven we tot 20 mei 2020 gesloten voor activiteiten dit op basis van de RIVM richtlijnen om het corona virus te bestrijden. Voorlopig zijn onze activiteiten opnieuw ingepland maar ook die data kunnen nog wijzigen, afhankelijk van de richtlijnen de overheid. We hebben ook moeten besluiten het seizoen niet officieel te openen met een wedstrijd en andere activiteiten. Later dit seizoen proberen we nog wat anders te organiseren.

Het clubhuis en het terrein blijft tot 20 mei gesloten voor bezoekers.Voor leden blijft het terrein wel op eigen risico toegankelijk. Het is wel mogelijk om individueel te zeilen maar er kan geen gebruik gemaakt worden van de faciliteiten van de vereniging. Ook gelden de volgende regels ook op het terrein:

• Kleed je thuis om.
  • Was voor en na het zeilen handen met zeep.
  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Voorkom groepen van meer dan twee personen.
  • Houd de poort op slot.

Houd je aan de regels en voorkom daarmee dat de poort ook voor leden gesloten moet worden.