GEZOCHT TRAINER/TRAINSTER VOOR WINTERWEDSTRIJDTRAINING

Ook dit najaar en winter willen wij een training op zetten om jonge zeilers de beginselen van het wedstrijdzeilen te leren. De trainingen bestaan uit het leren starten, boei ronding en een stukje wedstrijd reglement. Naast de trainingen is het ook de bedoeling om aan een aantal wedstrijden mee te doen.
Voor deze wedstrijdtrainingen zijn we opzoek naar een train(st)er die zelf ervaring heeft in het varen van wedstrijden in éénmansboten, zoals Optimist, Splash en/of Laser, zodat alle in en outs van het wedstrijdzeilen kunnen worden aangeleerd. Het gaat om 6 zondagse trainingsdagen en deelname aan een aantal wedstrijden tussen oktober 2019 en mei 2020. We zoeken iemand die passie heeft voor het wedstrijdzeilen, communicatief vaardig is, kan organiseren en verantwoordelijkheidsgevoel heeft. De vergoeding hiervoor bedraagt 60 euro per dag.
Heb je nog vragen stel deze dan aan Sanne-Marije van Oorschot (zeilcoördinator) of trainer Jikke Schol via onder genoemd mailadres. Spreekt de bovenstaande functie je aan? Stuur dan snel een mailtje naar zeilles@zv-oosterplas.nl