JEUGDWISSELBOKAAL 2019

Zeilvereniging Oosterplas stelt dit seizoen een Wisselbokaal voor de Jeugd te beschikking. Wat houdt dit in? De beste jeugdzeiler die ook het vaakst aanwezig is maakt aan het eind van het seizoen kans op de Wisselbokaal. Als je als jeugdlid meedoet aan onze wedstrijden kun je punten verdienen. De puntentelling is als volgt: aanwezigheid: 1 punt, 3e plek: 2 punten, 2e plek: 3 punten, 1ste plek: 4 punten. Wie aan het eind van het seizoen na de Snertrace het meeste punten heeft wint deze Wisselbokaal!
Bij deze wedstrijden op de Oosterplas is het mogelijk een Optimist, Laser Pico of Laser van de club te gebruiken (zolang de voorraad strekt). De uitreiking van de bokaal is tijdens de Snertrace! Zien we jou dit jaar bij de wedstrijden op de Oosterplas?