Namens ZVO prettige feestdagen

Wat was 2020 een vreemd jaar! Voordat het seizoen zou starten brak de Corona-pandemie uit en dat heeft ons zeilseizoen gekleurd. Gelukkig zijn de cursussen doorgegaan en is het clubhuis in de zomermaanden zoveel mogelijk open geweest. Dankzij de vele vrijwilligers zijn we er deze zomer in geslaagd nog heel wat mooie momenten te creëren. Dank je wel daarvoor!

Wij wensen iedereen hele fijne kerstdagen en een goede start van 2021. Helaas gaat de nieuwjaarsduik op 1 januari niet door en kan ook de nieuwjaarsreceptie van ZVO geen doorgang vinden. Wij hopen dat het zeilseizoen in het voorjaar van 2021 kan starten, daar kijken we al naar uit. Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen via Facebook en de website.