Nog geen officiële start nieuwe seizoen 2021

Helaas is de Algemene Ledenvergadering nog niet gepland, omdat we dit graag weer op locatie willen doen. We hopen dat dit in mei of juni toch nog kan, anders gaan we digitaal. Daarom is ook nog geen openingswedstrijd gepland, we hopen dat dat in mei toch nog kan gebeuren.

Begin april zullen de contributies weer geïnd worden en de tarieven blijven weer ongewijzigd, ook de Corona korting van vorig jaar voeren we dit jaar ook weer door.

Gelukkig kan er wel gezeild worden en zitten we vol plannen voor het nieuwe seizoen. Er kan weer ingeschreven worden op onze zeillessen en ook Sjors Sportief gaat dit jaar in juni door. Meer informatie onder het kopje zeillessen en zie ook  onze laatste nieuwsbrief.

Wij hebben weer zin in een nieuw seizoen jullie toch ook.