Opening zeilseizoen op zondag 7 april!

De Carnaval is voorbij! De Algemene Leden Vergadering staat gepland (17 maart). De klusdagen staan op de kalender! De Hiswa is geopend!

Dat betekent ook dat het zeil seizoen weer aanstaande is!

Maar………….de traditie wordt doorbroken. We gaan afwijken van Koningsdag. De voorgaande jaren liep de opkomst al terug en nu valt Koningsdag helemaal midden in de voorjaarsvakantie. Daarom organiseren we de openingsdag op zondag 7 april. Een stuk vroeger maar dan duurt het seizoen ook iets langer. Om nog iets van de traditie vast te houden; de oranjebitter staat wel gewoon weer klaar.

Er staat ons ook een iets andere aanpak voor ogen. Natuurlijk een zeilwedstrijd voor de jeugd en de leden maar om de aanschaf van de 4e Pico te vieren, willen we ook een wedstrijd voor de instructeurs gaan organiseren. Wellicht een wisselwedstrijd Pico/optimisten (bij voldoende animo). Daarnaast gaan we proberen een volleybalveldje in te richten. We strooien geen zand dus het wordt (dit jaar) geen beachvolleybal. We starten pas aan het begin van de middag en willen de avond afsluiten met een gezamenlijke maaltijd. Die laten we verzorgen dus hiervoor dien je je wel in te schrijven. Op de Klusdag van 30 maart zal een intekenlijst aanwezig zijn. Daarnaast kun je inschrijven via een mailtje aan onze secretaris. We gaan daarbij uit van € 15,– per persoon.

Het bestuur hoopt op een gezellige opkomst.