Seizoen ZVO opent op zondag 10 mei 2020

Op zondag 10 mei start het nieuwe zeilseizoen alweer met een interessante openingsdag. Het is nog niet heel lang geleden dat we op het nieuwe jaar proostten tijdens de nieuwjaarsborrel in ons clubhuis. Vorig jaar hebben we voor de eerste keer geëxperimenteerd met een opening anders dan de Koningsrace. Dat deden we omdat deze race in de voorjaarsvakantie viel en we willen alle leden de mogelijkheid bieden de eerste dag van het seizoen mee te maken.

Het idee voor dit jaar is natuurlijk het houden van de traditionele openingsrace. Voor alle zeilende leden een prachtig moment om de boot weer de eerste meters te laten maken en voor niet zeilende leden om support te geven en samen een gezellige middag te beleven. En dit jaar hebben we bedacht om de dag te verlengen en na de race en de uitslag er nog een paar uurtjes aan te plakken met een hapje en een drankje. Dit om van de opening een feestje te maken. Dus een dag met voor ieder wat wils! Natuurlijk hopen we op lekker (zeil)weer, gezellig wordt het in ieder geval. Wij kijken er naar uit!
Op de ALV volgt meer informatie en zal ook een intekenlijst aanwezig zijn.