Uitlenen Optimisten en Pico’s

Afgelopen paar jaar hadden we een optimist gereserveerd voor leden om tegen een kleine vergoeding te lenen voor een dag.  Dit was een gemengd succes. Met name de regeling rondom uitleen was lastig. We hebben echter begrepen dat er best behoefte is voor leden om af en toe een bootje te kunnen lenen voor kinderen om een dagje op de plas te zeilen. Daarom willen we dit jaar kijken of we dit opnieuw vorm kunnen geven. Hierbij is ons idee om de “leenvloot” uit te breiden naar twee Optimisten en twee Pico’s.
We kunnen het als bestuur echter niet alleen. Om dit goed vorm te kunnen geven zoeken we dan ook naar enthousiastelingen die dit mede vorm willen geven en mee willen helpen met de uitleen van de bootjes (registratie, uitgave, inleveren). Reacties graag naar havenmeester@zv-oosterplas.nl