Versoepelingen watersport maar nog geen opening ZVO

Vanaf 19 mei mogen de terrassen weer open, het clubhuis zelf moet nog gesloten blijven. Dat betekent helaas niet dat bij ZVO het terras weer als vanouds elk weekend geopend is. We kampen nog steeds met grote problemen om de bar bezet te krijgen. De noodkreet in onze vorige nieuwsbrief en op facebook hebben helaas niets opgeleverd.

Wie kan ons helpen om in het aankomende zeilseizoen de bar open te laten gaan.  Het clubhuis en het terras kan echt alleen open als er barbezetting is, dus is het belangrijk om die bezetting tijdig te regelen. We zoeken een aantal leden/niet-leden die hier aan mee willen werken. Naast dat leden hiermee de vrijwilligersbijdrage kunnen invullen hoef je dit niet voor niets te doen. Wij geven een vergoeding maar het is ook nog eens gezellig om te doen.

Wil je niet voor een gesloten poort komen te staat, help ons dan het clubhuis open te houden deze zomer, als je wilt helpen neem dan contact op met een van onze bestuursleden.