Winterwedstrijdtrainingen 2020/2021

Heb jij een leuke zeilles gehad afgelopen zomer en wil je graag weten hoe het is om wedstrijd te varen? Heb je minimaal CWO 2 en heb je ambitie om een mooie beker mee naar huis te nemen? Dan hebben wij goed nieuws!
Deze herfst en winter kun jij wedstrijd training volgen zodat je dichterbij een mooie beker kan komen. Wedstrijdtraining gaat om het verbeteren van je eigen inzicht, het verbeteren van de manier waarop je met de boot om gaat en het uiteindelijk winnen van een wedstrijd. Heb jij een goede dosis uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen? Wil je graag klaar zijn voor wedstrijdzeilen als de Corona maatregelen voorbij is? Meld je dan aan!
We horen je vragen, wanneer mag ik dan allemaal varen? Er van uitgaand dat het water vloeibaar is (dus geen ijs), gaan we trainen op de volgende data. We hebben 1 datum gereserveerd als optie mocht er 1 dag niet door kunnen gaan.
– 22 november 2020
– 13 december 2020
– 31 januari 2021
– 28 februari 2021