Zondag 12 september Combi Zuid bij ZVO

Op zondag 12 september staat de Combi-Zuid wedstrijd voor de jeugd bij de Zeilvereniging Oosterplas op de planning.  We hopen op een mooie na zomerdag en voldoende wind. De inschrijfkosten voor de wedstrijd zijn €12,50.

We vragen je om je uiterlijk 8 september aan te melden via de onderstaande link. Inschrijven op de dag zelf kan uiteraard ook nog. Het clubhuis is open vanaf ca 9 uur.  Palaver zal rond 10:15 zijn en de eerste wedstrijd rond 10:45. We proberen 3 tot 4 wedstrijden de zeilen. Al naar gelang de deelnemers zal er in verschillende klassen gevaren worden, Optimist Goud, Zilver en Groen (voorheen A, B en C), Splash, Laser Pico en afhankelijk van andere boten, eventueel een open klasse.

Voor de lunch zullen we voor alle deelnemers voor soep en een broodje knakworst zorgen.

Voor de jeugdleden van de ZVO die mee willen doen maar geen eigen boot hebben is er de mogelijkheid om voor die dag een boot van de vereniging te lenen (Optimist of laser Pico), zolang de voorraad strekt (wie het eerst komt, het eerst maalt). Geef dit dan svp door via de aanmelding, zodat we daar rekening mee kunnen houden.

Meer informatie over de Combi-zuid wedstrijden kunnen jullie vinden op de onlangs vernieuwde site: combi-zuid.nl.

Schrijf jullie snel in en we hopen er een mooie en sportieve dag van te maken. Zon en wind zijn weer besteld, maar garanties zijn er hiervoor helaas niet.

Graag aanmelden voor woensdag 8 september via de link:

Aanmelden COMBI ZVO

Heb je nog vragen stuur een mailtje naar Havenmeester ZVO