Zondag 23 augustus 2020 Pannenkoekenrace

Op zondag 23 augustus wordt weer de traditionele pannenkoekenrace gehouden voor alle kinderen die dit seizoen les hebben gehad. Ondanks alle beperkingen door de Corona hopen we er weer een mooie dag van te maken. We hebben inmiddels weer vrijwilligers gevonden om mee te helpen, bij het organiseren, bakken, serveren en opruimen en natuurlijk een wedstrijdleiding en bemensing voor de rescuboten.

Vriendelijk verzoek aan alle volwassen om rekening te houden met de beperkingen vanwege de corona, schrijf je naam en telefoonnummer op bij de bar zoals tegenwoordig ook in de Horeca verplicht is. Houd afstand van elkaar en laat tafels en stoelen staan waar ze staan. Mensen van bestuur of barbezetting kunnen helpen als dat nodig. We hopen er met elkaar een mooie dag van te maken. We hopen de kinderen terug te zien bij een van onze andere activiteiten of bij de zeillessen het komende seizoen.