Zondag 26 maart Algemene ledenvergadering

Op 26 maart aanstaande houden we de Algemene Ledenvergadering. De agenda is per mail verstuurt aan alle leden.  Naast de gebruikelijke onderwerpen staan de volgende punten op de agenda:

• het vernieuwen van de beschoeiing en steigers gaan binnenkort hopelijk starten
  • een nieuw team dat de coördinatie van de bardiensten gaat verzorgen
  • de benoeming van onze secretaris en coördinator Zeilen & Surfen
  • vervolgplannen van de surfers
  • de aanpassing van het huishoudelijk reglement
  • de voortgang van het winterzwemmen

Veel te bespreken, dus voel je welkom en kom naar onze ALV. Aanvang 14.00 uur in het clubhuis, dat vanaf half 2 geopend is voor leden. We kijken ook nog terug op 2022 en ronden dat jaar financieel af. De agenda en het verslag van de ALV van 2022 kun je hier nog nalezen. We hopen weer op een grote opkomst van onze leden te kunnen rekenen.

Verder kunnen we alvast melden dat het nieuwe seizoen op zondag 16 april wordt geopend met de traditionele Openingsrace. Op zaterdag 15 april staat de voorjaarsklusdag op het programma. Meer informatie volgt. Houd de website en Facebook in de gaten voor meer informatie.