Zondag 27 oktober 2019 Snertrace ZVO

De dagen worden weer korter, kouder en (heel veel) natter.  Het einde van het zeilseizoen kondigt zich aan. Traditiegetrouw zetten we bewust een punt achter ieder seizoen door de snertrace te organiseren. Ook dit jaar weer de laatste wedstrijd van het jaar met zelfgemaakte snert, een warme douche en de open haard op volle toeren. Ook traditiegetrouw weer op het laatste weekend van oktober dus zondag 27 oktober.
Voor de zeilers staat de wedstrijdcommissie paraat. Voor de jeugdleden spant het erom. De jeugdwisselprijs zal worden uitgedeeld aan het jeugdlid met de meeste punten (kan zijn via deelname aan de wedstrijden maar ook via de behaalde resultaten).
Natuurlijk is het clubhuis open voor de zeilers maar bezoekers zijn van harte welkom. Zo kunnen we het seizoen “warm” afsluiten in elkaars gezelschap.
Hierna nog een klusdag en daarna de grote leegte tot aan de nieuwjaarsduik. Reden genoeg om hier niet bij stil te staan maar even langs te lopen op de 27e