Zondag 5 september Pannenkoekenrace ZVO

Komende zondag 5 september staat de befaamde pannenkoekenrace gepland. Dit ter afsluiting van de reeks zeillessen gedurende de vakantieperiode.  Een leuke zeilwedstrijd maar wel met een Olympische baan dus best wel een beetje spannend. Ook kom je zeilers tegen uit de ander lesblokken. Hiermee nemen we afscheid van de zomervakantie en van het grootste gedeelte van de zeillessen. Dit is tijdens de lessen van de afgelopen zomerperiode ook gecommuniceerd.

Natuurlijk hebben we tijdens de middagpauze weer een grote stapel pannenkoeken voor jullie klaar staan.

Het weer lijkt het toe te staan dus we gaan het organiseren. Iedereen die dit jaar zeilles heeft gevolgd mag hieraan meedoen. We stellen de lesbootjes hiervoor ter beschikking en de inschrijving is gratis.  ZVO zorgt voor de organisatie en voor heel veel  pannenkoeken voor de jeugdleden.  Er is geen inschrijving; indeling gebeurt op basis van aanwezigheid. De ervaring leert wel dat er vaak zoveel deelnemers zijn dat er ploegjes geformeerd moeten worden. We kijken dan ook naar de indeling in CWO I, II en III.

Om 09.30 gaat het clubhuis open en we hopen de eerste wedstrijd om 11.00 uur op het water te hebben. Rond 16.30 uur sluiten we af met  een prijsuitreiking.