Verslag ZVO Jeugdwindsurfdagen

Het laatste weekend van Augustus stond bij ZV Oosterplas in het teken van windsurfen; er werd een 2-daagse clinic voor de jeugd gehouden. Het aantal deelnemers was boven verwachting hoog en spontaan besloten zelfs een aantal volwassenen om mee te doen. Vele vrijwilligers hielpen op, in en langs het water om er een gezellige tijd van te maken; de lessen werden door vrijwilligers gegeven en sommige kinderen wisten van geen ophouden, met de boot werd druk gevaren om gestrande surfers weer terug te brengen, de open haard stond aan om gezellig bij te kletsen tijdens het warm worden en er werd zelfs soep met ingrediënten uit eigen moestuin geserveerd. Al met al werd het een gezellig weekend en er wordt reeds nagedacht over het organiseren van een editie in 2021!
Foto’s zijn te zien via ons FOTOBOEK