Help jij ZVO dit seizoen met onze bar?

We willen weer elke zondagmiddag open zijn en indien mogelijk ook de woensdagmiddag. Vanaf juni ook weer de zaterdag middagen. Tijdens de zomervakantie willen we elke dag open. Hoogste tijd dus om er met elkaar een mooi en levendig zeilseizoen van te maken.

Het rooster vindt je in ons barschema, waar een ? staat zoeken nog iemand, we zouden je willen vragen om je beschikbaarheid zo spoedig mogelijk in te vullen. Hoe eerder je het invult des te meer keuze je hebt en hoe vaker we open kunnen.

Zodra je je naam erin hebt staan gaan we er van uit dat jij die dag de verantwoordelijkheid neemt voor de bar. Mocht je onverhoopt toch niet kunnen regel dan zelf vervanging. Voor de sleutel van het clubhuis kun je contact opnemen met Erik.

Voor meer informatie over het inwerken en eventuele andere vragen neem ook contact op met onze barcommissaris Erik.

We zijn een vereniging van en voor de leden. Samen maken we er iets moois van en we kijken er naar uit je straks achter de bar te zien.

Met vriendelijke groeten

Carla van Overbeek en Erik Lathouwers