Het bestuur van ZVO bestaat uit een voorzitter, een secretaris, een penningmeester en commissarissen van diverse commissies.

Algemene informatie over onze vereniging:

ZVO statuten bijgewerkt 2020
Notarieel vastgelegd op 21 februari 2020.

Huishoudelijk Reglement (huisregels), bijgewerkt 2023

Vastgesteld in Algemene Ledenvergadering.

Vertrouwenspersoon:

Het bestuur heeft – ter borging van een veilig sportklimaat en gewenst gedrag binnen de vereniging – een vertrouwenscontactpersoon aangesteld. Deze fungeert als eerste aanspreekpunt voor (ouders van) de leden en het bestuur bij meldingen, opmerkingen of vragen over concrete incidenten, waarbij grensoverschrijdend gedrag aan de orde is. De VCP is onafhankelijk en biedt een laagdrempelige voorziening. Indien nodig kan zij worden belast met het voorbereiden en/of coördineren van preventieactiviteiten. Daarnaast kan zij het bestuur gevraagd of ongevraagd van advies dienen.

De VCP, G. Pennings, is telefonisch bereikbaar onder nummer 073-5218826/06-44878646 of per e-mail.

Vrijwilligers:

Wil jij ook vrijwilliger worden? Vul dan het ‘inschrijfformulier ’ in via deze link en mail dit naar onze secretaris, we nemen dan zo snel mogelijk contact op.

NaamFunctieContact
Peter KnuversVoorzittere-mail