MIDZOMERAVONDZEILEN OP 21 JUNI

Op vrijdag 21 juni gaan we vieren dat we de langste dag hebben en dus de perfecte avond om ‘s avonds een wedstrijd te houden. We hebben er voor gekozen om het succes van het jubileumjaar te herhalen, de estafette race, hiervoor hebben we natuurlijk wel jullie zeil talent voor nodig. We gaan door met zeilen tot de zon onder is, dus gaan de boeien en bootjes wel weer van lichtjes voorzien maar waarschijnlijk vooral voor de sfeer. De wedstrijd zal weer gevaren worden in teams van 2 personen waarbij de zeilers of surfers na ieder rondje van stuurman moeten wisselen.. Het team met de meeste rondjes wordt de winnaar. Daarnaast is ook nog klein prijsje voor het team met de best versierde boot. Heb je nog geen partner of boot dan kan je je ook individueel aanmelden en kunnen we koppelen aan een andere zeiler of surfer. Wij zorgen er voor dat de boeien verlicht zijn en het is natuurlijk leuk als je je boot versiert met slingers, lichtjes, muziek of wat anders leuks.

Bij voldoende deelnemers gaat deze wedstrijd door en willen we de avond om 19:30 starten met een gezamenlijke maaltijd. Daarna starten we om 21:00 op het water en om 23:00 wordt er afgevlagd. Tijdens deze wedstrijd zijn de bar en het clubhuis geopend, dus ben jij geen zeiler maar kun je wel goed aanmoedigen, kom gezellig langs.

Op dit moment hebben we pas enkele aanmeldingen voor deze super leuke wedstrijd. Het is natuurlijk leuk als deze wedstrijd door kan gaan en daarvoor hebben we jullie hulp bij nodig. Dus heb jij zin om mee te doen of ken jij iemand die het leuk vind om aan deze wedstrijd mee te doen, schrijf je dan in via de link! Je kunt je ook inschrijven als partner zoekende of zonder boot, dus lijkt het jou wat om je zeilskills weer te laten zien aarzel dan niet:  Schrijf je in via deze LINK