Zondag 18 augustus: Pannenkoekenrace!

Zondag 18 augustus staat onze jaarlijkse Pannenkoekenrace weer op het programma. Een leuke zeilwedstrijd voor iedereen die dit jaar heeft deelgenomen aan de zeillessen. We stellen de lesbootjes hiervoor ter beschikking en de inschrijving is gratis.

Natuurlijk hebben we tijdens de middagpauze weer een grote stapel pannenkoeken voor de jeugdleden klaar staan!

Je hoeft je niet vooraf aan te melden. Bij de indeling houden we rekening met CWO I, II en III.

Het clubhuis is vanaf 09.30 uur geopend. De eerste race zal rond 11.00 uur starten. Kom op tijd, zodat je genoeg tijd hebt om je boot op te tuigen. Rond 16.30 uur sluiten we af met een prijsuitreiking.

Ook windsurfers, zwemmers, supporters en terrasbezoekers zijn uiteraard van harte welkom!