Algemene Ledenvergadering wordt gehouden op zaterdag 4 juli 2020

Vanaf 1 juli is het weer mogelijk om het clubhuis te gebruiken. We hebben er daarom voor gekozen de Algemene Ledenvergadering (ALV)  te houden op zaterdag 4 juli om 14.00 uur.  Omdat er nog wel extra regels gelden is vooraf aanmelden verplicht en kunnen tijdens de ALV alleen leden worden toegelaten die zijn aangemeld. Het aanmelden kan tot 24 uur van te voren via deze LINK . Nieuwe leden zijn vanaf 13.00 uur welkom om vast kennis te maken met het bestuur en de vereniging. De Leden ontvangen nog een formele uitnodiging van de secretaris.

Om in juli het clubhuis weer te kunnen openen zijn we nog op zoek naar mensen die ons hierbij kunnen helpen. We zoeken zelfstandige types van 18 jaar en ouder die graag met mensen van allerlei leeftijden willen omgaan. Je moet het IVA certificaat halen en meer dan incidenteel beschikbaar zijn. Het behalen van het diploma Sociale Hygiëne is wenselijk. Wij kunnen hiervoor een vergoeding voor geven, Heb je interesse meldt dit dan aan onze bar coördinator via deze LINK .

Daarnaast is er veel te doen om het gebouw en het terrein te onderhouden. Zo wordt ook er geregeld geklust bij ZVO, denk aan het onderhoud van het gebouw, het terrein, de tuin, werkzaamheden aan de steigers enz. Dus we kunnen wel hulp gebruiken maar het klussen moet individueel of in tweetallen worden uitgevoerd met inachtneming van de op het moment geldende regels van het RIVM, zoals 1,5 meter afstand houden.

Je kunt bij de inschrijving voor de ALV aangeven hoe jij de vereniging wilt helpen, dus vul ons formulier in via deze LINK .