Eigenaren boten, trailers en surfplanken gezocht

Met alle opknapbeurten en verbeteringen van het terrein bij de zeilvereniging zijn we momenteel bezig om alle boten, trailers, surfplanken op de vereniging gestald zijn opnieuw te inventariseren. Bij deze inventarisatie zijn we er achter gekomen dat voor e.e.a. niet duidelijk is wie de eigenaar is. Met name voor de binnen en buiten gestalde surfplanken is dit niet helder.

Via deze link een aantal foto’s van gestald materiaal waar het niet duidelijk is aan wie deze toebehoren. Graag zsm een berichtje naar havenmeester@zv-oosterplas.nl als jullie spullen herkennen die van jullie zijn, zodat we onze inventarisatie op orde kunnen maken.

In de komende weken zullen we beginnen met een nieuwe nummer indeling waarbij alle boten en surfmateriaal voorzien zullen worden van een label en een vaste plek krijgen. Materiaal waar we in de komende weken de eigenaar niet van kunnen achterhalen, zullen we eventueel afvoeren.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.