Wedstrijdtraining voor deelnemers CWO cursussen

Deze zomer hebben weer veel kinderen kennisgemaakt met het zeilen. Hoe leuk is het niet om je zeilvaardigheden verder te ontwikkelen en te leren wedstrijdzeilen? Daarom bieden we in het najaar en de winter zeil- en wedstrijdtrainingen aan. Hier leer je o.a. starten, boeien ronden en je leert de wedstrijdregels. Ondertussen kun je je CWO vorderingenstaat verder afwerken.

Om mee te kunnen doen moet je minimaal in bezit zijn van het CWO 2-diploma. Indien je zelf nog geen boot hebt kun je een boot van de vereniging gebruiken. Verder moet je wel lid zijn van de ZVO, of dit willen worden. Bij voldoende belangstelling organiseren we zondag 19 november de eerste dag. Vervolgdata worden hierna in overleg afgesproken.
Om het programma door te kunnen laten gaan zijn minimaal 6 aanmeldingen nodig. Maximaal kunnen 12 personen deelnemen.  Dus meld je snel aan. Sluitingsdatum voor de aanmelding is 1 november. De kosten voor het programma van 5 trainingsdagen bedragen 150 euro met eigen boot en 175 euro met een boot van de ZVO.
Je kunt je aanmelden door een mail te sturen naar ik doen mee aan de Wedstrijdtraining