Winterzwemmen/dippen van 5 november t/m 31 maart 2024

Het winterzwemmen gaat inmiddels het 3e seizoen in! Vanaf zondag 5 november zwemmen we iedere zondag, in groepjes, van 09:00 uur tot 11:00 uur. We gaan door tot en met 31 maart. Erik Lathouwers heeft 3 jaar geleden het initiatief genomen om Winterzwemmen/dippen te introduceren bij Zeilvereniging Oosterplas. Vorig jaar heeft Sharon McLaughlin de instructie overgenomen, samen met Peter van Peperstraten (organisatie en informatie).

Naast het wekelijkse zwemmen en dippen zijn er optioneel ademhalingssessies, een dip bij volle maan, de Nieuwjaarsduik en de afsluiting van het seizoen met een ijsbad. Een groot aantal ZVO-leden en ook nieuwe leden gaan de uitdaging weer aan. De belangstelling is ook dit jaar weer groot, maar voor de beleving en veiligheid houden we de groep beperkt.  Belangstelling? Neem contact op met Peter van Peperstraten.