Zondag 27 maart Algemene Leden Vergadering ZVO

Op zondag 27 maart staat de Algemene Leden Vergadering van 2022 gepland. Het bestuur nodigt alle leden hiervoor van harte uit. Aanvang 14.00 uur in het clubhuis, het clubhuis is vanaf half 2 open voor leden. We kijken terug op 2021 en ronden dat jaar financieel af.  Nu Corona op zijn retour is kunnen we het oorspronkelijke tijdstip weer terug laten komen en mogen we jullie weer fysiek welkom heten. De agenda voor de Ledenvergadering van de ZVO op 27De agenda laat weinig wijzigingen zien in vergelijking met de voorgaande jaren. Voor een deel klopt dit maar er zijn een aantal zaken die belangrijk zijn om te behandelen:

• de viering van ons 55 jarig bestaan
  • het vernieuwen van de beschoeiing en steigers najaar 2022
  • een nieuwe coördinator bardiensten
  • de vacature van de secretaris
  • de contributie en vrijwilligersbijdrage

Veel te bespreken dus voel je dus welkom en sluit aan bij deze bijeenkomst.  Het verslag van de ALV van 2021 kun je hier nog nalezen. We hopen dat we na 2 rustige jaren weer op een grote opkomst van onze leden kunnen rekenen.