In memoriam Wim (en Nel) Hoskam

Afgelopen zaterdag bereikte ons het bericht dat de heer Wim Hoskam is overleden. Zijn vrouw Nel, was enkele maanden geleden al overleden.

Beiden hebben aan de wieg van de ZVO gestaan en hun jongens waren (vroeger) fanatieke zeilers.  Memorabel waren de vroege jaren waarbij de vaste clubavond (woensdagavond) “gevierd” werd op de zolder bij hun thuis.  Het waren ook echt clubmensen die de ZVO een warm hard toe droegen en ook financieel steunden.  De laatste jaren zijn ze niet meer op de vereniging geweest; hun vriendengroep had geen binding meer met het zeilen en viel ook uit elkaar. Vroeger waren ze steevast op de zondagen op de club aanwezig. Wim is nog tot 2018 lid gebleven maar heeft toen om gezondheidsredenen opgezegd. De uitvaartdienst van Wim vindt woensdag in besloten kring plaats, wij wensen de familie veel sterkte toe.