Opening seizoen in weekend 15/16 april

In het weekend van 15 en 16 april openen we het nieuwe seizoen. Op zaterdag 15 april is de klusdag, op zondag 16 april de Openingsrace.

Klusdag

Kom een handje helpen op de klusdag op zaterdag 15 april! Het clubhuis is om 09.30 uur geopend, om 10.00 uur gaan we aan de slag. Naast het plaatsen van de nieuwe overkapping over het terras, is er vooral veel schoonmaak- en opruimwerk te doen. Help mee en zorg dat we opgeruimd het nieuwe seizoen kunnen beginnen. Voor lunch wordt gezorgd.

Openingsrace

Eindelijk is het weer zover, het zeil- en surfseizoen kan van start! Op zondag 16 april is de eerste wedstrijd van het seizoen. We gaan er een gezellige dag van maken. Zowel voor de geoefende zeilers en surfers, als voor de beginners. Haal de boten en de planken uit de winterstalling en kom naar de Oosterplas. Je kunt je vanaf 9.30 uur inschrijven; Palaver om 10.30 uur en eerste start om 11.00 uur. Deelname voor leden is gratis, niet-leden betalen €12,50. Voor lunch wordt gezorgd.

We willen vooral ook kinderen die les gehad hebben uitnodigen om mee te doen. Eindelijk een kans om te laten zien dat je je CWO diploma waard bent. Er zijn geen kosten aan verbonden, en leden die een CWO-cursus bij ons hebben gevolgd kunnen een Optimist of Pico van de vereniging gebruiken.

Heb je geen zin om het water op te gaan. Het terras en de bar zijn geopend. Dus tot zondag!