OPTIMISTEN TE KOOP VOOR LEDEN ZVO

Bij de ZVO willen we het jeugdzeilen zo veel mogelijk stimuleren. Naast de verschillende zeilactiviteiten, zoals Sjors Sportief, CWO-cursussen, wedstrijdtrainingen en wedstrijden willen we graag leden met een eigen zeilboot. We proberen onze botenvloot op peil te houden en regelmatig bootjes te vervangen, waarbij de oudere boten tegen geringe kosten aan leden verkocht worden. Hierdoor hopen we dat als jeugdzeilers een eigen bootje hebben er nog meer gezeild gaat worden op de Oosterplas.
In het kader hiervan zijn er dit jaar vier oudere optimisten die de vereniging afschrijft en voor een vergoeding van 250 Euro overgenomen kunnen worden door de jeugdleden van de vereniging.  De boten zijn nagekeken en compleet. Indien je belangstelling hebt voor een van deze boten, laat dit dan zsm weten door een mailtje te sturen aan havenmeester@zv-oosterplas.nl. Als er meer belangstelling is dan er bootjes zijn, zal er geloot worden.